אחד התחומים התחרותיים, אם לא התחרותי ביותר, המהווה אתגר צרכני מבחינת התמצאות, השוואה וקבלת החלטה נכונה.
ניתן למנות בתוכו את שירותי התקשורת הבאים:
שוק התקשורת, בהיותו דינמי, עובר שינויים רבים, הנובעים בעיקר משינויי רגולציה. הבולט שבהם הוא השינוי האחרון ב"חוק הההסדרים" הנוגע להורדת ההתחייבות במסלולים השונים.
גם התווספות שחקנים חדשים לשוק, כדוגמת "רמי לוי תקשורת", מיזוגים כדוגמת 012 ופרטנר, ושינויים נוספים, תורמים לדינמיות ולמגמות שונות התחרות.
לנו, הצרכנים, חשוב להבין ממה מורכבות הצעות המחיר השונות בתקשורת, למה כדי לשים לב, וכיצד לבחון כדאיות מסלול/מבצע בכל אחד מהתחומים, על מנת להוזיל את עלויות סל התקשורת.
אנו משתדלים מאד לשמור על המידע באתר מעודכן עד כמה שניתן, אך יתכן כי יופיע מידע שגוי באתר. על הקורא לפנות אל האתרים של החברות עצמן בכדי לקבל את המידע המעודכן ביותר אודותיהן. אין בעלי האתר והמחברים נושאים בכל אחריות מסוג כלשהו לכל נזק שנגרם בעקבות שימוש במידע המופיע באתר.