
בתחום המזון, אנו עדים לתחרות הולכת וגוברת.
עידן המחאה החברתית מכתיב דינמיקה משלו - הורדות מחירים ומבצעים מחד, ועליות מחירים המפצות על עליית חומרי הגלם, מאידך.
רשתות מזון, ספקים שונים וגורמים נוספים מושכים כל אחד לכיוונים שונים, ומשאירים אותנו, הצרכנים, מבולבלים אך נחושים לקנות בצורה חכמה ומחושבת יותר.
שירות הצרכנים, כפי שנקרא שירות הלקוחות בחברות המזון, עבר גם הוא קפיצת מדרגה ועומד מול פניות רבות יותר של צרכנים.
כאשר מוצר אינו תקין, הטיפול לרוב ענייני , וכולל התנצלות ופיצוי בדמות שוברי קנייה למוצרים.
ניתן גם לקבל מידע אודות הרכב מוצרים, רכיבים אלרגניים והרכב תזונתי.
כאשר אנו באים לבחון את תחום המים שבשוק המזון, אנו רואים היצע ומגוון גדולים: מים מסוננים, מים מטוהרים, מים מינרליים, שלפחות לדברי החברות ההבדלים ביניהם גדולים, מתקנים ביתיים לצד הבקבוקים המוכרים, ואף טענה שמידי פעם עולה שאין כמו מי ברז..
אנו משתדלים מאד לשמור על המידע באתר מעודכן עד כמה שניתן, אך יתכן כי יופיע מידע שגוי באתר. על הקורא לפנות אל האתרים של החברות עצמן בכדי לקבל את המידע המעודכן ביותר אודותיהן. אין בעלי האתר והמחברים נושאים בכל אחריות מסוג כלשהו לכל נזק שנגרם בעקבות שימוש במידע המופיע באתר.